| "De pastorie van Rotem in Dilsen-Stokkem wordt een kinderdagverblijf en zal eerst plaats bieden aan 15 kindjes en op termijn aan 24 kindjes. De pastoor ging eind vorig jaar op pensioen en dus kwam het gebouw leeg te staan. Omdat er in Dilsen-Stokkem nood was aan extra kinderopvang, zag de gemeente hier een ideale oplossing. FERM zal de uitbating doen van het kinderdagverblijf, dat eind juni zal opengaan." |